I. Zamówienia 

Zakupy w sklepie internetowym Fashion4.pl z sukienkami, bielizną, torebkami i odzieżą damską można zrealizować jako gość bez rejestracji lub założyć konto i korzystać z udogodnień z tym związanych.

Zakupy jako Gość, nie wymagają rejestracji, dlatego wystarczy tylko kilka chwil aby zrealizować swoje zamówienie. 

1. Dodaj wybrane przez siebie produkty do Koszyka

2. Kliknij Zamawiam

3. Jeśli posiadasz kod promocyjny, uprawniający Cię do zniżki na wybrane produkty, wpisz go w okno Kod Rabatowy

4. Uzupełnij dane do wysyłki, wybierz sposób dostawy i płatności

5. Zaczekaj na mailowe potwierdzenie zamówienia i czekaj na kuriera z Twoim zamówieniem

Zakupy z rejestracją, aby przy kolejnych zakupach używać wybranego loginu oraz hasła oraz logować się do swojego konta, przeglądać historię zamówień czy cieszyć się przywilejami wynikającymi z założenia konta w sklepie www.Fashion4.pl. Rejestracji można dokonać na dwa sposoby:

1. W prawym górnym rogu kliknij Zarejestruj się, uzupełnij dane a następnie kliknij Zapisz i gotowe. Na Twój adres email wysłany zostanie link potwierdzający założenie konta.

2. Dodaj wybrane produkty do Koszyka kliknij Przejdź do kasy, następnie wybierz zakładkę Zakupy jako gość, uzupełnij dane i Podaj hasło, konto zostanie utworzone automatycznie.

II. Zwroty

Wiemy jak ważny jest komfort związany z wybraniem idealnego stroju, więc jeśli nie jesteś zadowolona ze swojego zakupu, możesz zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dniu od objęcia go w posiadanie, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni do odstąpienia od umowy na adres email: kontakt@fashion4.pl. lub dokonać tego za pomocą elektronicznego zgłoszenia na koncie klienta. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą.

Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni licząc od dnia, w którym Pan/Pani poinformował o odstąpieniu od umowy. Produkty należy zwrócić na wskazany przez sklep adres: Fashion4.pl ul. Gwiaździsta 62/12/6, 53-413 Wrocław wraz z formularzem zwrotu w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z wszystkimi częściami towaru (metki, folie zabezpieczające, pudełka itp).

TERMIN ODSTĄPIENIA OD UMOWY WYGASA PO UPŁYWIE 14 DNI OD OTRZYMANIA TOWARU

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy w ciągu 14 dni (czternastu) poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego na piśmie, wysłanego wraz ze zwracanym towarem . Zwroty wysyłane na inny niż podany przez Sklep  adres nie będą uznawane. 

Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony i nie może nosić żadnych śladów użytkowania, noszenia, prania,  towary nie mogą być pozaciągane, poprute, poplamione. W przypadku stwierdzenia powyższych cech  Sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu. 

FASHION4

Ul. Gwiaździsta 62/12/6

53-413 Wrocław

Tel: 731 357 000

Prosimy pamiętać, że koszt zwrotu ponoszony jest przez klienta. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. Po dotarciu paczki do naszego magazynu, zostanie rozpoczęty proces weryfikacji oraz zwrotu kosztów.

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu, zwróci wszystkie otrzymane płatności, w tym najtańszy koszty dostarczenia Towaru. 

Zwrot pieniędzy jest możliwy wyłącznie poprzez przelew bankowy na rachunek, z którego opłacane było zamówienie. 

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania i w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

III. Wymiany

Aby wymienić towar który nie spełnia oczekiwań należy zwróć paczkę - według wytycznych zawartych w podpunkcie II. Zwroty. W przypadku chęci zakupu kolejnego towaru, znajdź interesujący Cię produkt oraz wybrany rozmiar i złóż ponownie zamówienie według aktualnej dostępności produktu na stronie .

Po dotarciu paczki do naszego magazynu, zostanie rozpoczęty proces zwrotu kosztów. 

Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych "za pobraniem" 

IV. Reklamacje

Jeśli towar, który otrzymałeś posiada wady fabryczne prosimy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki poinformować sklep drogą mailową lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji. Reklamacje będą odsyłane wraz z pobranym formularzem zwrotu do producenta.

Załóż nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się Lub Zresetuj hasło